Slang's .plan

スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

04/28/06

Omnidirectional Variance Shadow Mapping



The demo is now available for download.
http://www.quakewars.jp/slang/ovsm.htm

Post your comments at:

Image of the Day - GameDev.net
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=389865
スポンサーサイト

04/19/06

Omnidirectional Shadow Mapping Using Cube Maps (2)



flx_csm_01.m1v (14.2 MB, for a limited time only)
http://www.quakewars.jp/slang/files/videos/flx_csm_01.m1v

04/15/06

Omnidirectional Shadow Mapping Using Cube Maps









o Soft-Shadowing: 3x3 Percentage-Closer Filtering (PCF)
o Shadow Map Size: 512x512x6 (using an FBO to render-to-cube-map)
o Internal Format: GL_RGBA16F_ARB (4xFP16)

Obviously inspired by the Crytek's Crysis GDC 2006 Trailer.
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9881&pl=game&type=mov

To be continued.
| Top Page |
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。